Այս ուսումնական տարին ևս ավարտվեց և կարող եմ վստահաբար ասել որ անցկացրել եմ անմոռանալի և հետաքրքիր տարի։Այս տարի առաջին անգամ փորձեցի լինել դասավանդող և կարող եմ ասել որ բավականին արդյունավետ,այդ հնարավորությունը ստացա ԴԻՋԻՏԵՔ 2022 ընթացքում,և դասավանդեցինք SCRATCH խաղերի ստեղծման լեզուն, տարրական դասարանի աշակերտների։Հետո մեզ առաջարկեցին ավելի բարդ գործ,դա դասավանդելն էր 9-րդ դասարանի աշակերտներին ,HTML և CSS նշագրման լեզուները։Կարող եմ ասել որ դասավանդման արդյունքում ձեռք բերեցի փորձ այդ բնագավառում նաեւ բավականության զգացում։
Ստորեւ նախագծերի ամփոփումները՝

Դասավանդում Html Css նաև Scratch 

Հունվարյան հաշվետվություն

Օր 1, SCRATCH ծրագրի դասավանդում, Դիջիթեք 2022

Shopping turism (car dealership)

Ֆուտբոլը Հայաստանում

Վերջում կարող եմ ավելացնել որ կսպասեմ մյուս ուսումնական տարվա նորություններին և արկածների և կփորձեմ իմ լուման ներդնել դրանց մեջ…

Հաշվետվություն

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *